en seg söndag, som vanligt

Vaknade ganska tidigt idag och åt frukost med både mamma och Oliwer, men vi gick naturligtvis och la oss igen efter det (a). Låg och kollade på Idol tills klockan blev ett då vi bestämde oss för att gå ut i solen istället och satte oss på balkongen ett tag innan han skulle vidare ut på kulltorp.
Nu har jag precis fixat mina naglar lite, ska bara måla dom också och sen är jag fit for fight, för imorn börjar ju en hel vecka prao för oss, niorna på nyhem, och jag håller hus på United, en frisörsalong här i Ängelholm och det ska bli superkul! Jag antar att jag bara kommer att få sopa hår och sitta och läsa tidningar, men det är alltid något!

Nu ska jag leta upp ett snyggt nagellack och hinna måla naglarna innan vi ska äta, vi får höras senare! love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0