for every time

Klockan är bara tjugo över åtta, men ändå är det kolsvart ute och jag är döds trött och ändå har jag inte gjort särskillt mycket idag?
Gick upp vid elva, då min mamma väckte mig (en timme senare än jag hade bett henne...) men kände då att jag ändå kunde ligga kvar några minuter, hih. Kom upp ordentligt vid halv tolv då jag bara duschade håret lite och klädde på mig inför en mysig tripp till Familia med Madde. Men sen visade det sig att det hade korsat sig med andra planer för hennes mammas del, så det fick bli att jag åkte dit med min mormor istället.
Jag åkte ju dit för att hitta skor, vilket gick sådär, eftersom att jag inte hittade några skor... Dåligt med sånt nu till hösttider tycker jag....
Jag tänkte iallafall hinna med att ta mig in till Helsingborg i veckan, får se om jag hinner och så, för jag har väldigt mycket på schemat denna veckan.... Hinner knappt ens träffa min kära pojkvän! Detta är nog lite utav en katastrof... ;)

Imorn så blir det iallafall skola, och efter det så får man bli allmänt social hela kvällen eftersom att mammsen blir 45 härliga år! Så det blir gäster för hela slanten! (och tårta, heheheheh)

Nu ska jag bara spela en snabb runda av mitt favoritspel, har gått och blivit lite besatt av det....
Vill ni testa, så länkar jag det här.
Men vi hörs förhoppningsvis imornkväll. puss!

i l o v e y o u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0