godnatt!

Det blev en snabb tripp till familia, vilket jag verkligen hoppades på, men märkte efter att det var det värsta jag någonsin gjort. När jag kom hem kändes det som att jag sprungit 10 maraton lopp och jag somnade direkt när jag lade mig i soffan. Där har vi beviset på att jag är dödssjuk (nästan iallafall.... hihi).
När jag var där så tänkte jag att det var lika bra att jag hittade något snyggt, och det gjorde jag! Snyggare kunde det knappt bli!
(här skulle det funnits bilder på det men det funkar inte att lägga upp bilder men dom kommer så fort som möjligt imorn!)

Nu ska jag definitivt sova några timmar. Imornbitti blir det nybakta frullebullar, najs!
Men godnatt på er så hörs vi imorn, love ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0