måndags morgon, outfit

Det dära med att gå upp tidigare än vanligt fungerade väl inte riktigt som planerat... Försov mig och kom inte upp förens fem i åtta. HeHe.
Men jag hann faktiskt i tid till skolan för att ha en smärtfull mattelektion, men är nu hemma igen under hålan som vi har nu direkt efter (det är precis därför det är så bra att bo nära skolan!). Jag tänkte snart äta något lite bara, om mitt illamående försvinner, (ja, jag mår illa, hostar och har ont i hela kroppen, svininfluensan på ingång kanske? hoppas inte!) annars blir det väl bara morgon-tv-tittande.

DAGENS OUTFIT.

ursäkta för den dåliga bilden, men kameran är fortfarande inte laddad..

Vit tröja, Lindex
Leggins, Gina Tricot
Sjal, Köpt i Thailand
Converse, Beyond Retro
Pärlarmband, Thomas Sabo
Pärlörhängen, Gina Tricot
Ring, JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0