miss sjukling

Det blev inte mer skola för mig eftersom att jag fick sjuka anfall precis efter det förra inlägget... Jag stannade därför hemma och bad Simon säga till i skolan precis innan jag somnade.
Sov gjorde jag sedan från och till fram tills klockan blev fem i halv fem, då jag kom på att jag var tvungen och höra av mig till dansen om att jag var sjuk... och sen somnade jag om igen.

Även fast jag legat hemma idag då, så fick det bli att jag stack till mormor och dammsugade, annars hade hon säkert halvt dödat mig... Och sen kom mamma och hämtade mig igen så att vi kunde åka hem och äta, vilket jag inte gjort på hela dagen (mer än päronet på outfit-bilden vill säga).

Nu ska jag äta något sött, vilket jag är väldigt sugen på och sen sussar jag nog gott inatt.
Vi får se hur det blir med skola och så imorn, hör väl av mig så fort jag kan. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-09 @ 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0