only one thing to do

Sådär, nu sitter man här igen, efter hundra timmars sömn och man är fortfarande lika jävla trött.
Fyfan för sjukdommar säger jag bara.
Men jag har faktiskt tagit mig till att duscha idag, vilket var det skönaste jag gjort på länge! Bestämde mig för att inte göra något med mitt hår, så det har självtorkat idag faktiskt och nu är det superlent! :)
Jag har även ringt mamma för att fråga henne om vi inte kan ta en snabb tur till hyllinge, skulle vara skönt att bli av med skokrisen som jag har just nu! Hon skulle tänka på det, så jag får väl hoppas på det bästa.

Nu ska jag sjunka in i musikens värld igen
för dig med spotify, klicka här

puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0