onsdag

Idag blev det en mysig sovmorgon, ingen skola. Hade bestämt mig redan tidigare att inte gå till skolan idag, men imorse när jag vakna så kunde jag verkligen inte, har verkligen aldrig haft denna hemska mensvärk! uschi.
Men nu har jag fått vila, äta piller och druckit varm choklad, det blir det alltid bättre av! Så alldeles strax måste jag ta mig upp till skolan (hoppas att det är öppet!) och så ska jag försöka hitta min praolapp som jag gjort av med, och den ska vara inne imorn. Men jaja, denise i ett nötskal, hehe.
Efter det så ska jag möta upp Jessica i stan för en fika och sen ikväll bär det av för en återträff med konfan, då det ska grillas och lite så mysigt med cirka 150 pers, men jojo, har man inget bättre för sig så ;) hehe.

Nu ska jag fixa det alldra sista med my looks så får vi höras senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0