onsdags outfit

Kände att jag faktiskt kunde unna mig lite tid utanför praoen och skolan nu. Jag kommer ingenvart på Engelskagrejen och gör ingenting på praoen, varför inte bara lika bra sätta sig i soffan och sega hela dagarna i ända liksom? såååå sugen

dagens outfit ursäkta för den dåliga kvalitén


Klänning,
kommer ej ihåg var den är köpt, ca 3 år gammal.
Sjal, från Thailand
Strumpbyxor, mellantjocka i bomull från Cubus
Knästrumpor, Lindex
Höga stövlar, Vagabond
Ring, Ur&Penn
Örhängen, Glitter
Armband, Thomas Sabo
& till det hela hade jag naturligtvis min skinnjacka från ONLY.


Nu ska jag fortsätta med min engelska, önska mig lycka till ha-ha. Och så ska jag kanske tänka ut en överraskning... Hjälp och idéer? Tack, ja, snälla!

puss♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

NEJ det hade du inte för den har du glömt på väla :o

2009-09-23 @ 23:35:19
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: nelly

SV: okej, hm jag tittar på prislappen just nu och en färgning på kort hår kostar från 290kr (beror på hur mycket färg som går åt), och om du färgar det hos oss så är det 3:orna som har kundpasset skulle jag tro, och dom är redan färdigutbildade frisörer, sen har vi 3 st erfarna lärare och dom är alltid där ifall man behöver fråga något :) så ja, jag ska själv bli klippt och färgad av min "fadder" som är 3:a, och man känner sig lite skeptisk men jag har sett vad dom kan och dom är jättebra på det dom gör :) numret till salongen är annars 0431-873 66, fråga för säkerhetskull efter vilken dag 3:orna har kundpass :) lycka till!

2009-09-24 @ 21:54:04
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0