paradise, here we come 3

Ja, jag ligger fortfarande hemma i fosterställning med feber, halsont och illamående! Men det ska nog gå bra... Det bästa med att vara hemma och vara sjuk är att man kan planera massor av saker som man kan ligga och se fram emot sen när man inte kan somna av alla hosta, am I right? så jäkla najs
Så det är precis vad jag gör just nu, sitter på msn och planerar med Jessica hur det blir med vår Göteborgs-trip efter jul!
jessica+denise+rea= bästa dagen någonsin.
Läs det högt för er själv, ellerhur låter det bra-bättre- bäst?
Men det är bara de små planerna än så länge, vi får väl se hur det blir sen när vi närmar oss... Jag kan redan tänka mig det, jag kommer ju ihåg hur det var sist....*drömmer mig iväg...*




(bilder från de senaste gångerna vi var iväg.)

Nu ska jag nog gå och lägga mig igen, vi hörs när jag har något trevligt att berätta, för ens liv är ju inte särskilt händelserikt när man ligger halvt död av andningsnöd ni vet....
Men jag försöker så gott jag kan! Puss♥

Kommentarer
Postat av: jesssica

wiiho, göteborg here we come again :D<33

2009-09-09 @ 12:27:34
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0