shopping, mys och träning!



Idag efter skolan kilade jag hem till Oliwer för att senare gå ut med min vita fina mössa i regnet och ner till stan med honom där vi skulle ta bussen vidare till Väla.
Väl där så köpte jag skönheterna där uppe! Och en supersöt vit trekvartsärmad tröja från Lindex, tyvärr får ni inte se någonbild på den, men ni kan ju försöka att tänka er hur den ser ut! :)

Direkt efter att jag kommit hem från Väla gick jag till träningen, dock lite sen, men bättre det än aldrig! Var tyvärr väldigt okoncentrerad idag vilket nog alla i vår grupp märkte, så ett bigbig sorry för det! Ska försöka skärpa mig tills nästa gång.
Nu har jag även bestämt mig för att börja sticka ner och träna lite då och då, på mammas kort iochförsig och antagligen ensam, men bättre det än inget! Så efter träningen på måndagar och innan på torsdagar + lite andra dagar och det börjar antagligen redan imorn efter att jag har varit hos mormor och tjänat money! Värsta najs!

Nu ska jag ta och ringa min kusinvitamin och plugga matte.
Vi hörs nog en gång till innan jag lägger mig! Pussis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

O M G!!!

de skorna som är så jäkla snyggaaaaaaa, fuck you..

i love you

2009-09-06 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0