so damn beautiful


Jag satt och bara kollade runt på google lite, som jag ofta gör när jag får väldigt tråkigt, och då råkade jag stöta på denna bilden på Claudia Schiffer, en kvinna jag verkligen tycker är riktigt jävla vacker. Jag skulle nog kunna säga att hon är en av världens vackraste kvinnor! Tycker ni likadant, eller kanske är helt tvärt emot mig?

Nu äntligen är jag klar med min matte och jag har tillochmed läst igenom engelskan en och annan gång och allt detta hann jag göra innan klockan slog sju då den nya säsongen av Top Model började, great! Det har jag väntat på länge väl nu tycker jag. ;)
Efter det blev det bara lite snabbt tv tittande med mamma, men som vanligt finns det absolut inget att titta på på söndagarna, så det fick bli att jag vandrade inte till datorn och stannade här.
Nu ska jag bara snabbt läsa igenom alla bloggar och sen tänkte jag att ni skulle få en liten planering av min vecka. Så det betyder att jag hör av mig alldeles strax. Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0