that's a keeper

Äh, nu får det fan snart vara slut på detta. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och nu fredag med? Jag klarar inte av att ligga i min säng 2 sekunder till, tror det får bli att jag sover på golvet inatt... Nej, men allvarligt så är detta nog första gången i hela mitt liv då jag legat hemma längre än tre dagar för att jag är sjuk och det har aldrig hänt att jag varit hemma mer än två dagar från skolan. Detta är sjukt. Förstår inte hur folk som ligger hemma i månader och är sjuka, klarar sig? Dock så börjar jag ju förstå hur dom flesta lyckas bli så magra iallafall...


snacka om att jag hade gjort mycket för att känna mig sådär just nu!..
(sommaren 2008)

Idag har det varit precis som resten av dagarna. Jag har legat och kollat på tv, somnat till tvn, ätit allt för många ibumetin och druckit allt för lite vatten.
Fast vid två tiden kom Oliwer hit och överraskade mig medans jag sov. Det var mysigt, och jag blev verkligen fruktasvärt glad att se en levande varelse!
Jag vet att vi träffats varje dag sen jag blev sjuk, men det känns ju som hundra år när man bara ligger hemma och ligger? Och vet ni vad? jag saknar faktiskt klassen... Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, för är det något jag inte tycker om så är det våran klass, men är man så långt ifrån all civilisation som jag är så är det nog inte så konstigt........

Nu ska jag gå och lägga mig, igen, för att somna och sen vakna när Oliwer ringer mig. Hör nog av mig imorn. love you all, puss!

ps. jag är sugen på kladdkaka, den som kommer med lite till mig imorn kommer att vara älskad i resten av mina dagar, tro mig!

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Självklart ska du få vara med:) Ska bara läsa igenom din blogg lite nu så är du med och tävlar.

Haft en bra dag annars?



Kramar / CityCats

2009-09-10 @ 22:30:09
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0