that's not my name!

Ingen skola idag heller. Jag är väl frisk, men det kändes inte riktigt som att jag pallade vara i skolan i åtta timmar efter tio minuters sömn + att jag inte ens är helt och hållet frisk än... Så nej, idag fick det bli en hemma dag till och resten av veckan pluggas det satan.
Svenska och matteprov den här veckan och jag har missat de senaste tre lektionerna av båda ämnena + att jag inte ens är klar med matten.... Men jag löser nog det, får väl helt enkelt ta och prata med lärarna för det är faktiskt inte mitt fel att jag varit sjuk, så får jag se om jag kan pressa in det på någon extra tid, eller kanske någon annan lektion, sådär i nödfall? Äh, vi får väl se!

Nu tänkte jag iallafall duscha och sen ska jag laga något att äta... Jag måste även ner på stan och lämna in min lapp med mina arbetstimmar så att jag får min lön med! Jag antar att jag gör det efter att jag har duschat.
Vi får höras senare! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0