but i'm not leaving

Om en timme kommer Hannah och hennes pappa och hämtar upp mig och vet ni vad? Jag gick nyss upp... Fasen, jag som tänkte att jag skulle duscha, haha. Men nu får jag väl sätta fart. 

Som jag nämnde snabbt igår så ska jag på utbildning. Då undrar ni ju såklart vad det är för utbildning jag ska på? Jo, det är en utbildning för hur man ska bete sig bland ungdomar och barn som en ledare. Vi har mycket sammarbetsövningar och sådant, idag ska vi t.ex. kolla på en film och sen fikar vi ju naturligtvis i massor... Hehe. 

Nu måste jag fixa mig. Ni får smaka på en fnissig bild på mig och Hannah under dagen, är inte hemma förens runt sju tiden.. Men jag hgör av mig. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0