but my feet can't jump

Nu har jag äntligen vaknat upp ur min hemska sömn. Hatar när man sover och aldrig blir pigg men inte vill sova. Jävla skit sömn.

Jag skulle kunna ljuga för er nu och säga att jag hade skittrevligt igår. Att det var bästa kvällen på länge, och ja, det var den också, halva kvällen! Men resten sög. Var tvungen att gå hem också, jag har fortfarande svårt att röra på mina tår så jag tror jag fått någon köldskada... Jag sov med en värmekudde, en filt och ett duntäcke.
Men som tur var hade jag iallafall mina vänner igår, vilket jag tackar något enormt för!

Nu hade jag tänkt att göra lite frukost och sen ska jag väl klä på mig. Vi hörs. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0