i'm not finished yet

Hade en trevlig, mysig, najs, chill, rolig, bra (eller något annat ord om ni nu vill det) dag igår. Några timmar i kylan, varm choklad, kakor och en massa tjejsnack. Nu är det bara så, att skolans kameras batteri suger och tog slut typ direkt, men tänker lösa detta på ett bra sätt, alltså fota mer med min egna kamera. 
Efter att vi varit ute så bestämde vi oss för att gå hem till Elin. Jag fick träffa Linda, och det var ett tag sen, även ett tag sedan jag var i huset. Konstigt det dära med vänner... Jag och Elin som var bästa vänner innan...

juni 2007

november 2007

februari 2008

december 2008

Ja, ni ser ju kanske att vi har våra stunder.... hahahah

Ikväll tänker  jag träna bort min träningsverk, klarade av ett kryss på hjulning på idrotten idag, det var också det enda jag gjorde... Jag suger på redskap, ha-ha-ha. Som tur har man en Sebbe och Albin som peppar.... NOT. 
Vi hörs kanske ikväll om jag har något att berätta, PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0