in my fantasy

Helgen är över och skolan är igång. Ibland vill jag bara gå i en klass för mig själv, fy fan va gött det hade varit! Men nu är det ju inte så, utan man måste stå ut med andra människor också, vilket suger! haha. 

Har precis kommit hem från träningen, jag tog ut alla mina aggressioner och allt annat negativt i styrkan, för balansen har jag nog tappat helt. Mina ben skakade som fan sen och min mage bara bubblade och mådde dåligt... Men nu snart ska jag hem till Hannah och baka muffins, och då blir jag nog snabbt på bättre humör. Hon bakar dom tills imorn, då vi har trivseldag (skidor, skridskor eller vandring) och jag skulle vandra, men ickesånicke, jag har heldagsvila istället. Behöver nog det medtanke på att jag inte sov en blund inatt.... Dåligt man kan må va?

Nu får jag nog ta och byta om. PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0