still not kissed at sixteen

I know I'm bad, I know...
Men alltså, jag och Hannah har saker på G så jag är ganska upptagen, tyvärr så kommer vi inte så långt för tillfället då vi behöver hjälp av hennes pojkvän som är sjuk och bara upptagen med sitt band, men det löser vi snart!

Jag ska ha Nationella proven i svenska om 4 veckor och jag är inte ett dugg nervös, jag vet inte om det är normalt, men det verkar inte som det när man pratar med folk i min klass. Men jag vet inte... Varför ska jag vara nervös egentligen? Nej, nervositet är inget för mig!
Jag har fresten färgat håret undertiden jag varit iväg med, vill ni se? jo men såklart ni vill



Jag tyckte det blev fint! :)

Om tjugo minuter kommer mamma och hämtar upp mig, då ska vi på bio. hehehe. 
Jag ska försöka och kika in lite oftare, men ni förstår mig, och ni vill ju se vad det är jag jobbar på, ellerhur?

Fresten så är ni jättegulliga som fortfarande kikar in och håller koll på mig, ni är bäst hihi.

Vi hörs. PUSS&KRAM.♥

Kommentarer
Postat av: jessica

maajow, hser jag verkligen rätt? OMG en uppdatering:D

2010-01-15 @ 17:06:03
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0