the last chance to feel again

Det blev en mysig hemma kväll med tjejerna ikväll som sagt. Ska vi checka av checklistan? yesbox 
- Alldeles för mycket skitsnack? check
- Alldeles för mycket godis? check
- En Frida för lite? (we all missed you!) check

Nu kommer jag inte på mer heheh. Men en sak är säker. Dom brända popcornen blev inte så goda, men ändå väger jag tre kilo mer nu än innan bara av att ha tittat på dom! haha. Vi fick äran att äta Hannahs smaskiga marängtårta med jordgubbar och passionsfrukt. Hade det inte varit för all grädda hade jag kunnat slänga i mig hela helt ensam! Och sen en massa annat godis till det hela blev det ju också. Detta måste sluta...
Bara för att de andra fått någon slags träningsmani så känner det att de kan äta hur mycket onyttigt som helst... Men nu är det ju så att jag inte riktigt hänger med på deras bana, så ja... Mina tre timmars träning i veckan räcker inte riktigt åt.. ;) hehe. 

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig till sängs. Får se om Hannah skickar de få bilder som togs ikväll senare. 
Jag hör kanske av mig innan min utbildning imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0