this secret project

Dagen med Hannah har varit underbar, om man bortser från pengarna jag slösat och på snöstormen som förstört hela min kväll!
Vi började med att gå direkt till Wayne´s för ett projektmöte. Vi började båda med lite lunch. Jag tog en varm toast och Hannah tog en bagel med kyckling och cashewnötter, smarrigt med bådeoch!
Efter det tog vi upp datorn och skrev ner alla smaskig information om vårat projekt, nu är tillochmed ett datum bestämt... Det händer snart ska jag ta och berätta, men det är bara att vänta och se...

Allt är uppradat i punkter. Tur att vi båda är människor som planerar! Haha ;)
(censuerat p.g.a att det fortfarande faktiskt är ett hemligt projekt!)


När vi var klara med planeringen tog vi oss lite fika också. För min del blev det en stor chokladmuffins och för Hannah fick det bli en bit äpplekaka. Smarrigt värre!
Sen skyndade vi oss att köpa med oss en present till Jessica också, för att hinna med tåget. Men väl tillbaka på knutan var alla tågen sena och inställda. Vi fick därför vänta där i ca två timmar... Då drog vi på oss sura miner och sprang runt som dårar för att hitta en bänk så att vi kunde sitta ner, och tillslut hittade vi en också! 
Väl på tåget så fastnade vi i Ödåkra och fick sitta där i en halvtimme med.... Jag säger bara en sak. Skåne är inte byggt för snöstormar.
Jävla Skåne. Jävla snö.



Såhär ledsna blev vi när vi fick veta att tågen var försenade och att vi inte kunde komma hem... (Detta var efter att vi hittat en bänk...)

Och såhär glada blev vi när vi såg att det kom in ett nytt tåg om f y r t i o minuter...
ha-ha

Nu har jag precis ätit för fjärde gången idag och ska snart sätta igång med pluggandet, jag skyndar mig verkligen när jag skriver detta (förstå ironin i detta, hahah!). Jag hör av mig så fort jag har något fint att berätta! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0